זיהוי קהל היעד בתהליך המיתוג העסקי

מותג ישראלי

השלב הראשון והחשוב ביותר בתהליך המיתוג העסקי הינו זיהוי קהל היעד הרלוונטי למותג. בשלב זה נבנה "אווטאר לקוח" אשר יכווין את שפת המותג בדיוק למקום שיפגע בקהל המטרה.

כדי שהתוכן שלכם יעבור והשיווק יפגע בצורה מעולה, חשוב להתחיל מלהבין למי התוכן הזה מיועד, למי הוא יפתור את הבעיות, ולמי יהיה אכפת ממנו מספיק כדי להפיץ אותו?
חשוב שהמוצר שלכם יענה במדויק על נקודות הכאב הספציפיות של הלקוח, וידבר אליו בשפה הנכונה – ולכן, צריך להבין מי הוא הלקוח שלכם. קהל יעד מתחלק למגוון קטגוריות – גיל, מגדר, תחומי עניין, אורח חיים, אזור מגורים גאוגרפי, תפיסת עולם אמונות ועוד.
על מנת להבין בקלות מי הוא קהל היעד שלכם, נסו ליצור פרופיל של הלקוח "המושלם שלכם".
תנו ל"לקוח" שם, מגדר, גיל, חשבו איפה הוא גר, במה הוא עובד, ומה הסיבה העיקרית אליה הוא פונה לעסק שלכם. יצירת מספר פרופילים שונים תוכל לגרום לכם להבין את מי קהל היעד שלכם כולל.

אהבתם? פרגנו בשיתוף :)

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email

תוכן עניינים

מיתוג עסקי מקצועי

לקבלת ייעוץ והצעת מחיר