בחירת צבעים ללוגו בצורה נכונה
יצירת שילובי צבעים ללוגו
מותגים רבים מזוהים בעזרת צבעם – האדום של קוקה קולה, הכחול של פייסבוק ואפילו הצבעוניות של גוגל. לבחירת הצבע בתהליך מיתוג עסקי יש חשיבות רבה, הצרכן תופס במוחו קודם את הצבע ורק אחריו את שאר הפרטים. צבעים הפכו לעולם שלם של אסוציאציות ולכן חשוב לוודא שהצבע שתבחרו בלוגו ובמיתוג העסק שלכם, אכן ישדר את הדברים הנכונים שתרצו להעביר ללקוחות שלכם, אפילו רק דרך מבט ראשוני על הלוגו.